Prowadzisz zajęcia jogi lub asystujesz i:
- potrzebujesz inspiracji do tworzenia sekwencji asan dla swoich uczniów?
- czujesz, że się powtarzasz proponując zestaw asan?
- eksperymentujesz z układem asan, ale nie jesteś w stanie przewidzieć efektu sekwencji?
- czujesz się niepewnie proponując warianty asan podpatrzone na warsztatach?
- masz problemy ze zmieszczeniem się w ramach czasowych zajęć?
- masz obawy, że zanim sesja się zakończy twoje pomysły się wyczerpią?
- twoja grupa nie zawsze nadąża za tym, co proponujesz?
- kiedy ktoś zgłasza problem – nie umiesz dobrać rozwiązania?
Jeśli to o Tobie, to mam dla Ciebie propozycję krótkiego szkolenia w formie webinaru. Oparłam jego program na dwóch filarach:
~~ moim kilkunastoletnim doświadczeniu trenerskim oraz
~~ ankiecie, którą wypełniło ponad 70 nauczycielek_li dzieląc się swoimi problemami związanymi z prowadzeniem zajęć.
Cześć,
Nazywam się Kasia Pilorz – prowadzę zajęcia jogi od 25 lat a od 15 lat szkolę nauczycieli jogi w nurcie iyengarowskim.
Posiadam unikatowy stopień nauczycielski Senior Intermediate II nadany mi osobiście przez twórcę tej metody jogi – BKS Iyengara.
Spod mojej ręki wyszła już ponad setka nauczycieli metody Iyengara, którzy uchodzą dziś sami za znaczące postacie w środowisku.
Swoim doświadczeniem chciałabym podzielić się na darmowym szkoleniu w formie nagrania webinaru
26/10/ 2024 (sb.) | godz. 12.00*
*/ Nagranie szkolenia będzie dostępne dla zapisanych do 01/11.
Główne błędy, jakie popełniają prowadzące_cy zajęcia jogi. Jak im zaradzić?
Co zyskasz uczestnicząc w webinarze:
- Poznasz główne problemy, jakie zgłosiły mi osoby w ankiecie.
- Dowiesz się, jakie błędy ja dostrzegam w prowadzeniu zajęć mniej doświadczonych nauczycieli.
- Dowiesz się, gdzie szukać narzędzi do doskonalenia swojej praktyki nauczycielskiej.
- Poczujesz się pewniej stając przed swoimi uczniami i proponując im swoje pomysły na układ pozycji w sesji.
- Będziesz w stanie przewidzieć efekt praktyki, co pozwoli Ci tworzyć zrównoważone sekwencje asan.
- Zapanujesz nad czasem i intensywnością praktyki w ramach swoich zajęć.
- Będzie Ci łatwiej obserwować swoją pracę na zajęciach i diagnozować własne potknięcia.
- Własne błędy staną się mniej frustrujące, bo znajdziesz sposób jak im zapobiegać.